Länge sedan sist.

Nu är det ett tag sedan jag skrev, har inte orkat helt enkelt. 
 
Mycket har hänt, väntan är över. Sorger för förökats. 
 
I brist på vilken ändå jag ska börja i så kan jag meddela att jag i september blev kallad till läkarbesök på Ersta sjukhus där jag fick ett ja på att göra en gastric sleeve. Vilket är samma typ av op som en bypass men lindrigare då man inte kopplar om tarmar och liknande utan bara tar bort större delen av matsäcken. 
Denna gjorde jag i tisdags den 28/10. 
Bland det läskigaste jag gjort. Var så nervös när jag kom till Ersta och kände mig lätt panikslagen när jag väl blev kallad till operationen. Men en av narkossköterskorna lugnade mig ganska bra och nästa jag minns är smärta och illamående på uppvaket. 
 
Men jag har fått komma hem och jag lever. 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Josefine

Skönt att se lite livstecken =) tänkte just att jag skulle kolla hur du mådde. Ser det som ett gott tecken att du klarar av att blogga ;-)

2014-11-03 @ 16:09:59
URL: http://mariajosefinen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0