2013-09-15 (2)

Jag överlevde! 
Men oh my..! Det var kul men är det något som får en att inse hur kolossalt otränad man är så är det att delta i ett lopp. Nästan lite pinsamt att jag var slut redan efter halva uppvärmningen och kände det som att jag knappt skulle klara själva loppet.
Men jag gjorde det, höll tempot lite högre än jag velat, mellan 2,5 och 4 km kändes det rätt okej men slutspurten på sista kilometern var tung. Som tur var hade jag underbara S med mig som pushade mig till att fortsätta! 
Så resultatet blev 5km på 52.44 min. Känns helt okej, något att förbättra till nästa år :)
Vid mållinjen vann jag ett litet extra pris, löparstrumor med stöd och grejer, precis vad jag behöver :D Sen fick vi ju även varsin löpartröja som vi hade under loppet och en IFORM goodiebag med allt möjligt smått och gott!
Helt klart en bra dag på det stora hela. Kommer sova gott inatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0