2013-01-28

So far so good!
 
Okej visst, så många dagar har jag ju inte hållit på men det känns rätt bra.
I lördags var Nea över så vi svullade lite tacos och avnjöt lite gurk- och morotsstavar med dipp.
Var riktigt gott och dippen gav typ ingenting så det är ngt gott man kan unna sig med gott samvete :)
 
Igår lagade jag första viktväktarmaten, Biffstroganoff. Var väldigt skeptiskt till en början när jag konstaterade att det vart ju typ baaara en jävla massa lök med lite paprika och kött. Men det kokade ju 'sönder' och blev riktigt gott!
(Jag lagar inte riktigt mat så ofta, varit mest nudlar och pulvermos med ärtor :p)
Till middag idag blir det också stroganoff och sen imorgon blir det matlagning. Det står mellan ost- och broccolisås med pasta eller tortilla med kycklingfyllning som ska gratineras i ugnen. Blir spännande och nog gott vilket som :)
 
Det jag har kvar nu är att komma igång och försöka träna lite varje dag åtminstonde.. 
Är inte mycket för gym så vi får se om jag har tillräckligt med självdisciplin för att komma till skott..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0