2013-01-26

Så, igår så reggade jag mig på Viktväktarna.
Ska bli spännande och se hur detta går! jag har fått 40 poäng om dagen och en veckobonus om 49 poäng så kändes rätt bra.
 
Tills jag la in min frukost och konstaterade att fil+havreflarn+russin gav tolv poäng så nu har jag inte så
många kvar :p
Däremot blev jag glad över att se att mitt te gav 0 \o/ Jag skulle inte överleva utan mitt Russian Earl Grey :D
 
Idag kommer mamma hit, det ska komma en kille från Puustelli och mäta köket och så där.
Efter det ska vi lägga in mina räkningar, ta lite before-bilder och ta fram måttbandet :p
Sen blir det Maxi så jag faktiskt kan börja laga all mat också! Annars blir det nog lite svårt..
 
Jag måste fundera lite mer på det här med träning..
Jag vill simma men vill gå ner i vikt först.. hehe. Har iofs lite dvder som jag kan använda mig av hemma.
Bland annat mitt bortslarvade Zumba.. Testade det en gång men koordinationsförmågan var på noll.. Stod i en kvart och tittade på första rörelsen men fick det inte för mitt liv att gå ihop. Antaligen därför det är borttappat :p
Får leta lite och se var den kan va, annars blir det lite Carmen Elektra istället :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0