2013-02-17 (2)

Ett tillägg till föregående post, jag bestämde mig igår för att jag vill börja fixa naglarna igen. Troots att pengar ska sparas infor karibienkryssningen (som är en belöning för när jag närmar mig mitt mål).
Så jag förhandlade lite med mig själv och kom fram till att när jag kommit under 100 så får jag göra naglar, om jag fortfarande vill :) Det var väl snällt av mig? ^^
 
 
Ja just det. Det var ju invägningsdag i fredags, vågen gjorde mig något besviken när den tyckte jag gått upp 6hg :(
Men aja, mitt eget fel. Blev för mycket hård träning första tiden så fick för ont att palla fortsätta men nu är det en ny vecka och dags för att ta tag i kragen igen! Även om jag tror att de närmaste två veckorna nog inte kommer visa så jättemkt i minskning med begravningar, dödsdag och annat som tynger.
Så vi blickar framåt och ser på slutmålet istället. Och det, det känns jäävligt bra!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

När man tränar så kan man gå upp i vikt i början, utan att det behöver vara något negativt då muskler väger mer än fett.

Svar: Det är ju bra att veta :)
Alexandra

2013-02-18 @ 08:33:40
URL: http://vildingarnasland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0