2013-02-16

Idag är det jobb, det är luugnt och lite trist när det inte händer något.
Men har sällskap med Kattis så det är trevligt :)
 
Kattis gav mig ett tips som jag ska testa. "Min positiva bok"
I den ska jag skriva 5 positiva saker jag gjort bra och 2 saker jag ska göra bättre varje dag.
Kan nog vara en bra övning för mig som ser det negativa i allt och är det inte negativt så hittar jag alltid något som är poteniellt negativt.
Så som sagt, en övning värt att testa :)
 
Jag har även beställt en massa kläder från Ellos. Ska ju på en massa begravningar (2 st) här snart och de kläderna jag har är antingen slitna eller en aning för smått. Så beställt lite av varje, kjolar, byxor, skjorta och en dräkt (!) plus en tjockiströja som man kan mysa i :) Blev ett dyrt kalas men det som inte passar eller inte väljs ska skickas tillbaka så det blir nog bra. Fick dock order från mamma att det som blir ska betalas allt på en gång, inge mer delbetalning. Får inte hamna i samma fälla igen..
 
Men, jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0