2013-02-01

Ny vecka nya tag!
 
Så, en vecka har gått och det känns fortfarande bra. 
Jag måste bli bättre på det här med träning dock, måste finna tiden, motivation och ork att hålla på längre än vad jag gör idag. Men jag försöker iaf så det ger jag mig själv pluspoäng för. Mer än vad jag gjort innan..
Konstaterade även lite smånöjt att wii sport räknas som träning. Fick ju faktiskt med det när jag köpte min konsol men har inte öppnat det förräns nu. Har testat boxning lite, faktiskt riktigt roligt. En träningsform jag säker skulle kunna ta lite längre och testa 'på riktigt' :) Får kolla upp det.
 
Men nu ska jag njuta av friden en stund innan det är dags att sova. Jobbhelg för mig -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0