Skäms.

Ja det är sant, jag skäms.
Insåg precis att jag typ inte har uppdaterat här på snart ett halvår.
Det är ju rätt illa..
Men det är mkt som har hänt och har inte riktigt orkat med bloggen utöver det.

För den som inte vet så gav jag upp Östersund och kom hem igen.
Funkade inte alls.
Så jag återgick till livet här hemma i Stockholm som spärrexpeditör på helgerna och sova i veckan.
Tills i april.
Sedan den 19 april så är jag numera en Kundservicevärd istället.
Så samma företag och lön bara en ny befattning, ny arbetsbeskrivning och nytt område.
Jag trivs väldigt bra faktiskt. Imorgon har jag varit på gullmarsplan i en månad.
Måste säga att jag känner mig mer hemma där på en månad än vad jag ngnsin gjorde på liljeholmen. Och det känns jävligt skönt måste jag erkänna. Kollegorna är i alla åldrar och från olika länder så en salig blandning av det mesta vilket är rätt fantastiskt. Lite som om man kommit in i en familj bortom hemmet liksom. Hoppas bara att man kommer in. Har haft lättare än vanligt att slappna och och har pratat lite olika mkt med de flesta.
Och av de jag har pratat med så är det helt klart bra folk :)

Det var väl snabb sammanfattningen antar jag..
För mkt mer att säga än det har jag inte just nu. ska försöka att hålla igång skiten här nu men lovar ingenting för egentligen, vem skriver man för liksom? inte många haha så det får bli när det blir :)






Shoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0