Lördag

Jahapp så ikväll var det Eurovision.
Tyvärr missade jag alla avsnitt och kom hem lagom till pausunderhållningen, men hann se det spännande iaf ^^
Enligt mig så tycker jag att Danmark, Irland och norge var bäst :)
Och HOLLAND! Fast de tog sig ju tyvärr inte till final :(

I övrigt har jag köpt ett halsband härom dagen :D
En liten söt elefant i silverkedja <3
Sen måste jag ta mig iväg ngndag och fixa ett par riktigt skor att ha till jobbet.. mina trasiga gamla tygskor funkar inte så bra att stå och gå med i åtta timmar..
Måste också finna tid till att försöka shoppa lite fina nya kläder OCH SKOR till min brors student :D
Är inte så mkt för shopping så ser inte så jättemkt fram emot det.. MEN får iaf en giltig anledning till att köpa nya skor :D och det är ju aldrig fel ;)

Nu ska jag fixa ett par saker inför imorgon och sedan ska jag sova :)
Ska ju jobba imorgon igen -_-
Att gå på linjen, dessutom linje 17, ensam är enormt tråkigt.
Idag har jag ju iaf haft ngn att prata med.
Ska se om jag inte kan flirta till mig ngnting annat ;)
Typ gup så kan jag roa mig med Zouhir iaf :p Aka Mr Muscles ;D :p




Shoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0