NYTT NUMMER

Idag kom Sas hit <3
Känns lite konstigt faktiskt, blivit lite van med att vara helt själv hemma :p
men det är roligt :D

Idag kom också mitt nya simkort för mitt nya abonnemang. och JA det är nytt nummer !!
Försökte skicka ett massutskick förut idag till alla men såg nu att typ inget av de har gått att skicka..

I övrigt så har vi inte gjort så mkt idag, vi beställde hem pizza, spelat två omgångar av Buzz! Disney's Think Fast.
Vilket var roligt ;D Sedan efter det satte vi oss och kollade på mumien.
Sedan för typ en timme sen bestämde vi oss för att vi skulle sova.. För båda två var skittrötta under filmen..
Men nu är iaf jag typ pigg som en nötkärna.. Vet att Sas också är vaken men vet inte hur pigg hon är :p
Så får väl se om jag drar upp henne igen eller om vi sover ^^



God natt Världen.



Shoe.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men uppdatera nån gång!

2009-09-30 @ 07:51:08
Postat av: elin

gott med pizza :)

2009-09-30 @ 20:11:23
URL: http://byelinbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0