Lördag

Jaha så idag är det lördag då, hoppas jag iaf annars är ngt fel :p

Har inte gjort så mkt, började dagen med lite frukost och satte mig framför datorn och tittade på säsongs premiären av Top Model.
Jisses måste jag säga! Vanligtsvis så brukar ju tjejerna vara lite halvdana på första photoshooten men jäklar vad majoriteten av de ägde! Som tyra skulle ha sagt, fierce! :p
Det var roligt iaf och se, tror jag hejar på den rödhåriga tjejen, minns inte vad hon hette just nu men jäklar vad bra hon var framför kameran, helt galet!
Och en annan sak.. de har ändrat upplägget.. Det var ett dubbelavsnitt och som ni som gillar top model säkert vet så kör de alltid makeovers i tredje avsnittet, har iaf gjort så de senaste, så långt jag kan minnas, säsongerna.
Men nu var det redan i andra avsnittet, inte för att jag klagar för det är ju bland det roligaste nu i början så jag var ju rätt nöjd ändå över att få se det så :p Fast lite mesigt var det faktiskt, de gjorde inte så mkt med tjejerna, det mest radikala var väl att de blekte ett par tjejer till verkligen platina blond, både hår och ögonbryn.
vilket är lite tråkigt för ju mer radikala frisyrer desto roligare att se skillnaden :p

aja, sen efter det så har jag faktiskt varit en sväng till stan, eller aah nästan stan. Åkte till ica och köpte lite sallad och glass. Tänkte försöka mig på att laga tunn pannkaka och då måste man ju ha glass till, gör ju allt så mkt godare ^^

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får väl sätta mig och titta lite på tv då mina externa hårddiskar är lite upptagna med att flytta över Torrent-mappen från den ena till den andra.
Började med det innan jag satte mig och kollade på Top Model och den har knappt kommit en tredje del..
är lite filer kan man säga :p

Aah, jag vet vad jag ska göra, ska äta ngt.
känner att min mage börjar kurra lite.



Shoe.

Kommentarer
Postat av: Lord Sauron.

"Stan"?

2009-09-14 @ 10:19:32
Postat av: Alex

Så nära stan man kan komma :p

2009-09-23 @ 12:06:36
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0