Grattis!

Vill börja med att berätta att det idag (18/9) har varit två födelsedagar.
Gustaf som fyllde 5 år och underbara Sas som blev 20 :D

Pratade med Gustaf i telefonen och han berättade att släkten skulle komma idag och sedan sa han att jag också var släkt. Kunde ju inte göra så mkt mer än att hålla med honom där för rätt hade han jue :p
Dock när han frågade om jag skulle komma visste jag faktiskt inte riktigt vad jag skulle säga..
Slutade med att jag sa att jag gärna hade kommit om jag kunnat men att det gick helt enkelt inte.
Och på frågan varför svarade jag att det var för att jag bor långt upp och Gustaf långt ner.
Som tur var så  köpte han det och verkade tycka att det var väldigt logiskt :)

Sas har jag också pratat med.
Först när hon höll på att göra sig i ordning för att gå på systemet för första gången, men antagligen inte den sista ;) och sedan efter sex när hennes farmor och kenta var på plats så kunde inte prata så mkt :)

men än en gång, Grattis till er båda två <3<3


Minns ni den där glädjen jag skrev om för ett par inlägg sedan?
Nu har personen i fråga själv skrivit det på sin blogg så nu tänker jag också skriva det bara för att jag är så glad för deras skull :D

Personen det handlar om är Linda, eller rättare sagt Linda och hennes pojkvän Patrik.
De väntar barn!!
Jag tycker det är helt fantastisk underbart och jag kan knappt vänta! :D
helt galet! men på ett bra sätt :)
och det bästa är att det är väntat i slutet av mars-början på april!
Ding dind jag hejar ju absolut på 28 mars ;D
hihi

Grattis till er också sötnosar! <3<3
:D:D:D:D



Såg nu att klockan precis har slagit 19/9 så slår alla flugor i samma smäll.

Idag/imorgon (hur man vill se på saken :P) fyller min Doris 20 år!
Ett stort grattis till dig från din Kajsa <3


Så, nu ska jag messa Doris och säga grattis och sedan hoppar jag i säng och hoppas att jag inte behöver kliva upp på ett bra tag utan att min rygg låter mig sova.
Känner att det verkligen kan behövas.



Godnatt Världen.


Shoe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0