Tisdag

Som sagt så var ju jag hemma i Sthlm i helgen..
Det var skönt att vara hemma igen. Även fast det kanske var lite småkonstigt, speciellt när man tänkte på att man bara var där på besök och inte tvärtom..
I fredags hände det inte så mkt, gick och la mig tidigt, var så sjukt trött.
I lördags var det ju Veolia-bio så jag drog med mig Linda, Helena, Nea, Doris, Sas, Åsa och Gustaf till Park och så såg vi förhandsvisning av Upp. Den var väldigt bra. Inte riktigt vad jag hade väntat mig dock men det behöver ju inte innebära att den var dålig. Lite små sorglig, rolig -- disney helt enkelt ^^
Efter det bar det av hemåt till middag och sedan dog jag i princip framför datorn. Var totalt slut!
    Söndag då. Började med att följa med mamma till Maxi och inhandla lite till middagen och sedan träffade jag Sado en snabbis. Så vi satt utanför och pratade en stund.
Sedan kom Mormor, Rolle, Stina och Leo över på middag och det var trevligt. Skulle ha träffat Sas efter men tiden och orken fanns inte så vi sa att vi ses när jag kommer hem igen sen.

Igår.
Dagen började med att pappa kom och plockade upp mig, Osbourne och alla saker jag skulle ha med mig upp.
Sen åkte vi först till södertälje eftersom jag skulle till doktorn.
Tänker inte gå in på vad som sas och så för det är min ensak och inte direkt roligt.
Iaf, efter det bar det av uppåt.
Osbourne var lugn hela vägen upp, mjauade lite i början men sedan var han praktiskt taget tyst.
När vi väl var framme så bar pappa och jag upp alla saker och Osbourne och sedan följde jag med honom ner igen och sa hej då. Tyvärr kunde han ju inte stanna eftersom han skulle jobba idag men han hann ju se lägenheten lite iaf, och campus pekade jag ut.
Osbourne gick igenom hela lägenheten, gick fram och tillbaka och var mig i hälarna hela tiden :)
Märktes på ögonen att han var drogad -- var lite läskigt faktiskt..

Till sist,  idag då.
Idag har varit en lugn dag. Hämtade paket i Valla så nu har jag fått min nya webcam och mina disneyfillmer jag beställt (Bolt+Aristocats). I övrigt som sagt en lugn dag..
Så lugn att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva..
Jag lär nog gå och lägga mig snart dock, är galet trött så tror inte jag orkar så mkt längre.



Shoe.

Kommentarer
Postat av: Uppdragmamma

Trodde du skulle va borta längre...

väntar med spänning på galgarna ;-)

2009-10-15 @ 20:06:51
URL: http://uppdragmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0