Måndag

Idag har det inte hänt så mkt speciellt.
Hade introduktionsföreläsning för nästa del av kursen, som handlar om konsument beteende.
Tror det kan bli rätt intressant.
På vägen hem passade jag på att köpa lite dricka och godis - för tågresan mamma :p

Väl hemma kom jag på att jag faktiskt hade en jäst i kylskåpet som faktiskt gick att använda
så jag bakade bullar idag :D
Tänk om jag hade kommit på det igår när det faktiskt var kanelbullens dag - duh liksom :p
Men de blev goda bullar, sitter med en nu.
Tänkte att jag faktiskt borde smaka en iaf.. en gräddad.. :p
De ogräddade är ju nästan godast ^^ Fast man kanske inte alltid mår så bra efter men det är ju gott
så man får ju offra sig lite :p

nu ska jag inte göra så mkt.
Tänkte äta min bulle, kolla klart på frasier och sen ska jag försöka sova.
Måste ju börja idag med att försöka komma upp någorlunda tidigt imorgon så jag kommer upp på onsdag och
inte missar bussen för studieresan.. och ännu mer för tåget hem på fredag.
juste, för det första; På onsdag ska vi åka på studieresa. Vi ska till Sundsvall, mannaminne och höga kusten.
Ska nog bli rätt roligt - hoppas jag iaf.
För den andra; Det går ingen jävla buss på fredag! Mitt tåg går 06.00 från stationen och jag måste gå dit..
vill ju vara där till iaf senast halv sex vilket gör att jag borde gå hemifrån ca... senast 04.30 O.O
Vet ju inte hur lång tid det tar att gå dit.. men tar ca en halvtimme att gå till centrum om man gick rätt snabbt och det lär jag ju inte göra på fredag.. konkandes på väskor och trött...
Aja men det löser sig nog. Bara jag hinner med tåget är ju allt lugnt.


Nu fraiser.



Shoe.

Kommentarer
Postat av: mamma

kolla hur mycket det kostar med taxi.

2009-10-06 @ 07:44:43
Postat av: Uppdragmamma

Håller med, bullarna e godast ogräddade ;-)



Tyvärr så håller inte Sebbe med om det, då vi testade igår då vi med bakade bulalr dagen efter.

Måste ligga i släkten haha*

2009-10-06 @ 13:30:53
URL: http://uppdragmamma.blogg.se/
Postat av: Alex

Mia, Haha ja det måste nog göra det :p

och Sebbe kommer kanske på det lite senare istället :p

2009-10-09 @ 07:05:19
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0