lördag

Jahapp och så var det lördag igen.
Men en lugn sådan.

Igår hade jag min första tenta. Var jävligt nervös med tanke på att bussen härifrån in till stan var för tidig så hann inte med den tidiga bussen till tentan utan fick ta den som gick 65 min senare.. Men vi hann precis (var inte den enda som tog den bussen) så det var ju frid och fröjd.
Men det hindrade inte mig från att bli lätt panikslagen på vägen dit..
Själva tentan i sig kändes som att den gick rätt bra, var lättare än vad jag trodde att den skulle vara med tanke på att jag inte kom ihåg ett piss innan jag läste frågorna och fick lite flashbacks..
Så, så länge jag slipper omtenta är jag nöjd..

Idag har jag varit lite duktigare faktiskt.
Började med att åka till Valla för att returnera jackan jag beställde från Ellos. Den var jätteskön och så men den var på gränsen till för kort så kändes inte bekväm. Så han fick åka tillbaka igen.
Sedan när jag kom hem så har jag läst hälften av läsanvisnarna inför föreläsningen på måndag.. ALDRIG hänt förut :p Så jag känner mig rätt nöjd. Hade tänkt läsa de två artiklarna ur kompendiet också men mina ögon tåras hela tiden när jag försöker läsa, känns som om jag har ngn ögonfrans eller ngt som irriterar men jag ser inget -_-

Så nu ska jag diska och sedan vet jag inte, sätter väl på en film eller ngt.
Hade tänkt baka bullar men kom på att jag glömde köpa jäst :p så aja :p




Shoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0