Hemma

Tänkte bara säga att jag sitter hemma nu, i mitt eget rum, vid mitt skrivbord -- visserligen vid fel vägg men ändå :p
Kan ju säga att Bobo totaldissade mig när vi kom hem (mamma plockade upp mig hos mormor), han blev mer glad över mamma. Osbourne brydde sig knappt utan det första han gjorde var att vända på rumpan och gå åt andra hållet.. Ella däremot <3 Hon blev så glad och kom fram och skulle kramas och framför allt pussas.
helt underbart <3 just nu ligger hon på min säng och sover -- Tror Osbourne ligger under sängen om han inte gått.. han låg på kanten först men sen rullade han sakta in under sängen som att om han rullade saakta skulle ingen märka om han försvann..

Mamma, Ante och Conny var ju också glada att jag kom hem såklart.

Just nu kan jag inte tänka, skriver mer imorgon eller senare.



sHoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0