\,,/

Såg precis att jag har glömt att skriva här..
Har rätt mkt att göra just nu.

Vi fick ju tillbaka våra tentor förra veckan and guess what -- jag failade.
Meen fick komplettera så lämnade in nya svar på två frågor i onsdags och nu har resultatet ändrats på portalen så jag är nu godkänd.
Trots mkt kvar att göra.
Jag och min grupp ska ha seminarie på tisdag om Twilight-fenomenet. Så jag ska imorgon roa mig med att börja med att faktiskt kolla på filmen och sen börja läsa på olika sidor och så.
Sedan efter det är det ca en vecka till nästa tenta..
Så som sagt, mkt att göra.

Helena ska komma upp också, hon kommer den 3/11, dagen innan tentan så det blir roligt :D

Nu måste jag tänka lite på vad jag har glömt..

Jo, Mia och Johan var här i söndags med barnen, väldigt roligt :)

Och idag.. träffade jag Lisen och Torsten på stan.. var lite skumt men rätt skönt ändå att "ha det ur världen" med tanke på hur nervös jag blir för allt.

Imorgon ska jag och några av tjejerna åka till Bodaborg -- ska bli jävla nice :D
http://www.bodaborg.se/


nu tror jag att jag har fått in det viktigaste..
Ett väldigt spritt och lite små rörigt inlägg men det får ni leva med.




Shoe.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Pappa hade glömt att jag berättat att du börjat plugga här, han har ju sämre minne än mej:) men han är inte farlig( om man inte jobbar innom sjukvården då kan han skälla lite) hoppas du kryar på dej snart kram från oss 4

2009-10-29 @ 09:54:53
URL: http://uppdragmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0