Tillbaka

Jag har varit frånvarande här ett tag nu.
Dels för att jag glömt och skriva men också lite för att jag inte hunnit.

Om vi börjar från efter seminarie två så hände inte mkt, satt och försökte plugga lite till tentan och dagen innan tentan så kom helena upp, vilket var tisdag förra veckan.
Tentan var på onsdag och känns inte alls som att det gic bra men får väl vänta och se..
Resultaten borde komma upp på portalen i veckan tror jag.

Helena åkte hem igår.
Det var roligt att ha henne här, vi lagade massa god mat. Carbonara, lasagne, potatisgratäng. mums!
Vi gjorde väl inte så mkt egentligen.
Vi åkte och "shoppade" lite. Jag köpte ett par tjocka benvärmare som jag kan ha utanpå jeansen och vinterskorna sen. För jag kan ju inte ha jeansen i skorna och kan inte bara ha de hängande för då kommer de gå sönder..
Köpte också shampoo och balsam som vi hittade på lindex, var halva priset annars hade jag aldrig köpt det.
Helena sa att det var bra mot lockigt och slitet hår eller ngt sånt där så tänke att kan ju vara värt att chansa då..
Det var shoppingen.
Vi gick på iaf en promenad vid vattnet och försökte fota lite vågor i mörkret, gick inte så bra men var roligt.

Nu idag då, känns lite skumt att vara ensam igen men va fan man vänjer sig snart.
Osbourne gick coco när han fått mat idag. Flög fram och tillbaka och skulle upp på diskbänken och krafsa på ytterdörren konstant. Så grymt irriterande så det finns inte!
Aja, nu ska jag kolla klart på min film och äta min frukost och sedan ta itu med disken för orkade aldrig göra det igår..

Redigering:
Kom på att jag glömde en sak.
Jag och Helena satt ju barnvakt och Sebastian i torsdags!
Det måste man ju ta upp ^^
Det var roligt, han var lite tyst i början men sen kom han igång mer och mer och tillslut var han i full gång hehe ^^




Shoe.

Kommentarer
Postat av: Uppdragmamma

Tur han kan bete sig när han är borta iallafall.

Hemma är det fullfart hela tiden så man blir matt, inte en pinal får vara där man la den från början.

2009-11-10 @ 11:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0