Doobidoo

Jag måste bara passa på att kommentera doobidoo medans Björn och Sofia(?) sjunger.

Cecilia Frode.

Det är andra gången nu jag ser henne i ett tv "skoj" program.
Först i femman och Roast på Berns där hon inte var rolig alls, var jobbigt att lyssna på henne.
Och nu i Doobidoo då.
Jag tror hon måste börja känna sig lite bortglömd.
Jag har iaf inte sett henne i någonting på väldigt länge fast kan ju inte säga att det är så.
Tittar ju inte på allt.
Känns iaf som att hon börjar bli lite uppmärksamhets kåt.
Jag menar.. majoriteten av tiden nu sitter hon och ser jättekoncentrerad ut och helt ärligt lite korkad ut..
Innan björn och sofia skulle sjunga där så ställde ju kronér sina extra svåra frågor och hon bara satt där som en holk och sedan på en halv sekund började hon tokle som om hon kom på sig själv med ngt..
Skumt.
Var bara tvungen att skriva.
Aldrig varit ett fan av henne.

Otroligt roligt att se Kjellman dock :D




Shoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0