Nu håller vi tummarna

Som jag sa igårkväll, sur och förbannad, så ska jag fortsätta tracka honom.
Vilket jag gjorde imorse när jag vaknade för nu var telefonen faktiskt på.
Ingen svar fick jag dock så messade honom och sa att jag MÅSTE ha mina pengar så han måste svara mig.
Då svarade han faktiskt med ett sms och sa att han var på jobbet men frågade när jag var hemma och vart vi skulle mötas.
Så jag sa det att jag sitter i alby och jobbar men att han kan komma hit med pengarna eftersom han, om jag förstod honom rätt jobbade i stan och det gick han med på.

Så håll tummarna nu att han inte än en gång skiter i mig och jag sitter här ikväll med lång näsa och undrar vart fan han tog vägen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0