trött som faan själv

Idag har jag haft samma pass som igår, långt och tråkigt.
Glömde dessutom iPoden hemma så kunde inte spela eller titta på film -_-
Riktigt tråkigt.

Det värsta är dock nu. Nu, när jag sitter framför datorn och nästan trillar av stolen för att jag är så trött
och det pissiga är att jag inte kan gå och sova.
Eller kan och kan, det är inte det smartaste om vi säger så.
Ska jobba natt i helgen vilket innebär att jag börjar 00.30 på lördag vilket gör att jag åker hemifrån imorgonkväll.
Hade jag kunnat så hade jag lagt mig på eftermiddagen och sovit en stund men det är svårt att sova när det är ljust
och skulle jag lyckas så resulterar det bara i att jag blir ännu tröttare än innan jag sov.
Alltså måste jag hålla ut så länge jag kan nu så jag sover så länge som möjligt imorgon.

----------

Fick förresten mina inloggningsuppgifter till Miun's studentportal idag, läskigt.
Ytterligare ett tecken på att det närmar sig.
Det känns inte alls så trots att jag har börjat packa lite, har folkbokfört mig, har en lägenhet...
Helt galet att om tre veckor så sitter jag i Östersund och skriver.. galet!

---------


Nu däremot tänker jag inte nojja mig mer i det utan slösa tid på Stargate <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0