Farmor

Än så länge idag känns det som att jag har hunnit med rätt mkt trots att klockan inte ens är två.
Jag gick upp vid halv nio, satte mig och kollade lite på Mr ans Mrs Smith efter att jag ätit frukost.
Sedan ägnade jag en halvtimme-45 minuter åt att försöka ringa till farmor för att förvissa mig om att hon skulle vara hemma. Fick tag i henne vid tio, hade hon varit till apoteket så hon sa att hon skulle vara hemma resten av dagen så bara att komma dit.
Så då åkte jag dit. Stannade vid Vi Götahallen på vägen och handlade lite och då ringde min telefon...
hade handsfreen i så såg inte vem det var och blev lite förvirrad först för det lät lite som ante men ändå inte..
Visade sig att det var Anders vilket jag inte alls var beredd på!
Han sa att det var hans kompis som dummat sig och hade ringt mig och anders blev lite orolig att jag sov :p
men det gjorde jag inte så då blev han lite lättad haha.
Sen gick jag vidare till farmor och var där till typ kvart över ett när pappa hämtade mig.
Vi körde ner farmor till Willys innan vi åkte hem och nu sitter jag här.

Rätt dött här just nu, bara jag och pappa hemma. Ungarna är fortfarande på dagis men tror eller ah antar
att de ska hämtas vid tre. brukar vara så.
Så då lär det bli livat i stugan :p

Förresten, stackars matilda!
Hon är känslig mot myggbett och har bland annat ett ärr på armen från ett myggbett och så fick hon ett i ögonvrån igår på väg till dagis.. hela ögat har svullnat upp, är typ ljusblått och hon gnider det konstant. Ser nästan ut som en blåtira.
Kan inte vara roligt att vara hon just nu :(

See ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0