Ett steg på vägen

Japp, jag är duktig.
Idag har jag varit ner till cykelcenter och lämnat in min över 20 år gamla monark.. aldrig tidigare servad.
vilket han på centret såg :p
Får räkna med att det kommer kosta litegrann, han skulle byta däck och slang bland annat plus göra översyn på däcken osv..  MEN det är det värt, min cykel är MIN cykel och den vill jag ha så hel som möjligt!
Speciellt nu när jag hade tänkt försöka cykla till skolan sen så länge det går ^^

Jag har också varit till Jalla och returnerat majoriteten av kläderna jag beställde från Ellos.
Sas mötte mig på vägen dit och följde även med till Cykelcentret.

När vi kom hem till mig igen möttes vi av Niklas.

Så vi ägnade eftermiddagen åt att spela Buzz!
Hur jag än gjorde förlorade jag! Galet. Men trevligt ^^

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Jag har inte följt din bloggsedan jag bytte dator, jag har helt glömt bort det :o

Men nu skall jag lägga in den i NewsFox!

2009-08-11 @ 17:32:16
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Alex

Hehe okej, har inte varit mkt att följa.

Nu när jag kommit in i östersund som jag försökt börja skriva lite igen ^^

2009-08-11 @ 23:11:34
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0