Brist på fantasi..

Så nu ska jag ta mig en liten stund och skriva här då.

Igår började verksamheten, typ, med att jag mötte upp Sas och vi gick och hämtade min cykel.
1100 kostade det kalaset så nu har jag förhoppningsvis en cykel som funkar. Har inte testat den eftersom den stod ute i regnet och min sadel har en tendens att suga åt sig allt och lämna tjusiga fläckar i baken..
Sedan åkte vi till Huddinge där vi var införskaffade lite sånt jag kan tänkas behöva, som plåster och annat.
Efter det gick vi till mitt gym där jag skulle frysa mitt kort. Och killen hade typ ändrat allt han sa till mig och Helena när vi var där och skaffade korten >.< Jag får bara frysa det i tolv månader max så när det kickar igång igen nästa sommar kommer jag inte kunna frysa det igen och allt kommer rinna ut i sanden om ingen har lust att överta det? snälla?
Det är ett bra gym, trevlig och nice.. Känner inte för att förlora alla mina pengar :(

Jag lämnade sedan Sas på BR för hon skulle köpa presenter och mötte upp mamma på tåget.
Vi åkte till Ikea och spenderade massa pengar där. Har nu köpt kuddar till soffan, skärbrädor, taklampa.. och ngt mer jag inte kan komma på just nu, var väldigt många saker.
Vi var väl hemma vid kvart i nio tiden och vid ca fem över nio hade jag det stora nöjet av att träffa en kär gammal vän,
Matte.
Var otroligt roligt att se honom igen, inte träffat honom sen jag fyllde år och vi var ute på krogen!
Så var skönt att vi hann ses iaf en liten stund och prata innan jag åker, har saknat honom :)

Idag då.
Har spenderat majoriteten av dagen med att försöka slänga sopor, packa ner grejerna från Ikea och fixa lite mer i skåpen. Bland annat så är stereon nu nerpackad och klar. Hade även hjälp av Helena som var här i ca två-tre timmar.
Fick ett litet överlevnads-kit som hon kallade det :D Innehållande tre paket nudlar, två påsar champinjonsoppa, te, en shake och en skål med texten Vrålgott, den ska jag ha när jag har börjat tröttna på mina nudlar sa hon. Ska använda den som ett mantra om att det fortfarande är gott :p Tack så mkt för det, var jätteroligt <3

Sedan var jag, mormor och mamma till maxi så nu har jag en vattenkokare, brödrost, mopp och sopskyffel.
Och lite annat smått och gott :p
Dagens möten slutade med att jag gick ner och mötte Sado så hon fick tillbaka sina filmer och jag fick Tommie's skivor som hon bränt till mig :D
Så blev det lite prat och så självklart hejdå-kramen. känns skumt att säga hej då >.<

Men nu tänker jag kolla lite på Sabrina och sedan sova för att imorgon börja med nya tag och packa klart :)


Shoe.

Kommentarer
Postat av: Sadisten

Hmm, vad skulle det kosta att ta över ditt kort? Kanske skulle vara en möjlighet att göra det, om jag kan hitta någon att träna tillsammans med :)

2009-08-28 @ 23:11:27
URL: http://alise89.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Är inte hundra nu på rak arm men ska nog gå att räkna ut och lite rabatt kan du la säkert också få :)

2009-08-30 @ 02:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0