Bilder

Nu gör jag det enkelt för mig, för den som vill se bilderna som mamma tog på lägenheten för helt enkelt gå in
mammas blogg och titta själv för jag orkar inte ladda upp de själv när de redan finns uppe.. :p

------------------------------------------------

Sommarkrysset då..

(det blir rätt många såg jag precis (är så dålig på att skala ner :p))

-Okej,men först är det ngra bilder från poodles rep, sedan från genrepet med bilder på poodles, pontare, gynning&berg, N. wahlgren-

(valde att inte fota zelmerlöf med flit -strejkade-)

Poodles repetitionPoodles repetitionPoodles repetitionDoris och Sas

Gynning och BergHusbandetRoger PontareRoger Pontare

Pontare i sin härlighet!BergDoris och Sas igenHelena, Anna och Hanna

GynningHenrikJakeJake - inte världens bästa bild men en otroligt härlig sådan ^^

PontusJake . han är så het :3HenrikJake

Pontus - tog honom mitt i headbangen kärlekWahlgrenWahlgren

signeringsignering  signering  signering

signeringsignering


Så, nu avslutar vi bilderna med Kicken; som signerar mitt fodral :D


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0