Bäddsoffa

Weheeii! Jag har nu införskaffat mig en bäddsoffa som "bara" behöver plockas upp och betalas!
Helt fantastiskt!
Har kollat på en på Ikea som heter Solsta och idag satt både mamma och jag och tittade på blocket
för att se vad de hade att erbjuda. Tror ni inte jag hittar en tjej som säljer två Solsta bäddsoffor för 750kr/st :D
På ikea kostar de 1295;- så är iaf nästan 600 kr billigare! Är som hittat!
De är i bra kvalitet, de har aldrig suttits i utan har endast använts som säng vid två tillfällen.
Blir ju inte mkt bättre än så. Enda är att de inte är svarta som jag valt utan blåa men hey who gives!
Billig soffa = bättre för mig och då gör det inte lika mkt om Osbourne klöser på den :D
hihi! ja som ni kanske märker är jag rätt glad ^^


Och, för den som inte sett Pocoyo i inlägget nedanför, Kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0