Arg.

Nu är det så här; min mamma berättade för mig att jag hade fått en fin liten kommentar på mitt förra inlägg som faktiskt gjorde mig lite arg. Eller ja, halva kommentaren. Den löd:

"Hörru! Skriv mer argt! Det är inte roligt att läsa mesbloggar, bli arg! Eller engagera dig i något (i form av politik, välgörenhet eller så, inte typ killar eller apor)!"

Va fan?! Jag får väl för fan skriva vad jag själv vill! Jag ska inte behöva engagera mig i något. Kan ju säga att jag redan är engagerad men om jag inte skriver något om det så har väl fan inte ni någonting med det att göra!!??!!

Jag tänker skriva om vad fan jag vill så bara att sticka upp kommentaren i röven och skita i vad jag skriver om eller helt enkelt sluta läsa min jävla blogg om den inte duger!

Nu är jag arg! Duger det eller det kanske inte riktigt var vad du menade med det?
Jag har bara en sak att säga.
Fuck off.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejja hjärtat! Bli inte för arg bara, det är inte värt det för en sån skitgrej. Det är inte ditt problem om inte andra tycker du duger! Älskar dig. Puss kram

2007-11-21 @ 07:52:28
Postat av: Kajsa

Tack! Nej jag vet, för arg är jag inte, bara sur och förolämpad typ.. puss

2007-11-21 @ 13:16:39
URL: http://pulvermos.blogg.se
Postat av: Mikusagi

xDD

2007-11-21 @ 21:30:08
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Mian

Usch vad dålig stil att skriva en sån där grej!

2007-11-23 @ 10:59:21
URL: http://alise89.blogg.se
Postat av: Katarina

Bra rutet, här skante hoppas på hur som helst. Finns dom som inte har nått annat att göra än att gnälla på andras bloggar. Kramiz.

2008-03-16 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0