Taskig som man är..

Under natten satt jag (trött) och Herr Bumbi (full) och pratade på msn om saker som från eurovision till språkresor till Cartoon Network till skansen och apor till ja jag vet inte vad.

Och imorse berättade Herr Bumbi för mig att han vaknat och varit rädd som fan att han köpt en apa under natten. (De går att köpa online)
Taskig som man är säger man ju självklart: "Men hallå, gjorde du inte det??! Kommer du inte ihåg.. den där lilla schimpans ungen.. vad hette den.. Var det inte Semos den hette? :D"
Varav Herr Bumbi svarar:  "Du driver med mig?! FAN! Jag kollade banken förut men inga pengar hade dragits! :'( Hoppas jag inte köpte nån. de kostade ju flera tusen"
Kajsa: "va? neeej.. Men sa du inte att du skulle ha ngt faktura liknande? den du tog var rätt billig.. tror den bara kostade några tusen.. var den inte av med några tår? det var ngt som gjorde att den "reades" ut.."
Herr Bumbi: "Fuuuuuuuck :'( Inte nog med att jag har köpt en apa. jag har köpt en trasig apa :'( Mina föräldrar kommer hata mig"
Kajsa: "men den var ju jättesöt jue! det var vad du sa.. du sa att det inte spelade ngnroll att den var mobbad för du skulle tycka om den iaf :D menar du att det inte var sant? :o"
Herr Bumbi: "fan, fan, fan. Jag kan verkligen inte ha köpt en apa! Det här är ju hemskt! Den kan inte bo här ju! Alldeles för litet :( Hur fan ska jag göra? Undrar om jag kan reklamera köpet"

Sen fick jag tyvärr ett samvete.. Men jag får driva mer men Herrn en annan gång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0