bästa kunden ^^

Idag på jobbet så skulle jag gå och leta efter en tants påse ^^ på vägen upp så gick jag förbi radion där de spelade "summer lovin'" från grease och jag ääääälskar grease ^^
Så jag stannar upp och sjunger och halvt dansar den sista biten upp, väl uppe bland påsarna så fortsätter jag att sjunga och ser Kicki komma så då sjunger jag åt henne och då, då minsann kommer hennes kund och ser mig också! xD Värsta pinsamt! Han var ju het ^^ så jag skyndade mig åt sidan för att komma undan men vet ni vad han gör, han kommer upp och sjunger till grease han med och gör värsta rörelserna! Gud vad kul det var att se ^^ Han tyckte visst också om grease ^^

Sen på vägen ner igen så gick jag bakom Kicki och kunden och så säger han till kicki:
"Okej men då kommer jag tillbaka på måndag och kollar och DÅ" så vänder han sig om till mig och tillägger:
"Då vill jag minsann se dig fortsätta dansa och sjunga!"

Haha värsta stört :D ^^
hihi men kul var det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0