2013-09-23

Så idag var det invägningsdag, -0,6kg sen förra veckan. Inte jättemycket men jag är nöjd ändå :)
Bara ligga i och komma upp på den där jävla crosstrainern så det händer någonting ^^
Häromdagen spelade jag lite wii sports, boxning, va kul men jäävlar vilken träningsvärk jag har. Gör till och med ont när armarna bara hänger ner. Jisses. Men då har jag iaf gjort något bra :)

I övrig har det varit en lugn vecka. 
Igår var jag på kalas för min bror som fyllde 9 år i onsdags, var skitkul. Han fick figurer till Disney Infinity så det blev lite spelade också :) 
Även min bästa vän fyllde 24 i onsdag <3

Men nu ska jag tycka synd om mig själv då jag är hemma sjuk i soffan :( suck!

Kommentarer
Postat av: Mia

Heja Alex!

2013-09-23 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0