2013-09-15

Sitter på tåget in till stan för att möta Sado så ska vi ta oss vidare mot Iform-loppet. Jag börjar bli lite nervös igen, mycket för att jag aldrig gjort något liknande förut och lite pga att jag inte fått någon info hemskickad som det stod på hemsidan att man skulle få.. 
Men det går nog bra ändå, banbeskrivningen lär man ju kunna få på plats, vore konstigt annars!
Jaja men vi får se hur själva gången går :p
Är det kul lär det garanterat bli fler lopp, och i såna fall måste jag skaffa riktiga kläder! Känns lite b att dyka upp i riktiga träningskläder med en myströja från Hedlandet över då man konstaterade att jag bara tänkt inomhus när jag skaffade dessa.. Men men shopping tackar man aldrig nej till ;) 
Nu kommer hon strax, heja oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0