2013-03-16

Trots att jag flera gånger tänkt att jag måste skriva och har haft saker jag velat skriva om så har det inte blivit av.
Dumma mig. Så nu kör jag ett litet snabbt inlägg via appen :)

-3,8.
Trots att det stod still förra veckan är jag jävligt nöjd ändå! Tänk vad jag skulle kunna åstadkomma om jag lyckades komma igång med träningen också??
Mirakel! :p
Mamma och jag tog lite mått också för en vecka sen, kommer inte ihåg dom men skillnad var det. Förutom på armarna där var det noll ändring.
Så det känns också bra, att man kan se resultat på fler sätt en vågen :)

Men nu till det som gjorde min dag.
Idag på jobbet så pratade jag med en kollega som helt plötsligt säger att jag gått ner i vikt för jag ser smalare ut i ansiktet. Detta är en kollega som inte har en aning om mitt försök till viktnedgång så trots att jag inte riktigt tror på honom, för jag ser det inte själv, så gjorde han verkligen min dag!
Gud vad glad jag blev! :)

För övrigt så är det inte så många som vet. Berättat för några få vänner och kollegor så det finns ngn att stötta mig och skälla på mig när jag trampar snett :) vill inte att hela min värld ska veta om jag misslyckas...
Står inget på min fb och bloggen är det bara kusinen som läser, ev min mor om hon minns att jag nämnt skrivandet :p
Så den är säker den med ^^


Kommentarer
Postat av: Mia

"bara kusinen" fnyser ;-)
Bra jobbat! Sjhälv står jag och stampar, men det är bara att bita ihop och kämpa på =)

Svar: Det är ju typ bara du, vad jag vet iaf ;)Fast går framåt nu för dig med :)
Alexandra

2013-03-18 @ 08:18:32
URL: http://vildingarnasland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0