2013-01-21

 
Ja ni, det var ett tag sen bla bla bla...
Vi går vidare.
 
 
Känns som det är mkt på gång just nu och jag är pepp som faan! Jag ska gå ner i vikt har jag tänkt mig.. men säger inte hur mkt ;) Har till och med gjort ett "motivationspapper" med lite bilder som ska få mig att gå i mål.
Bland annat har två mål bestämts:
1. Går jag ner x antal kilo till den 17 mars åker jag och en vän på kryssning till Tallinn/Helsingfors
2. När jag börjar närma mig slutmålet så drar vi på riktigt kryssning á la Caribbean :D
Den ska gå förbi Labadee (Haiti) där de har en linbana som verkar jävligt najs och som vi hoppas på     att få testa ;p
 
Gud vad jag längtar! !!
Jag ska försöka jobba arslet av mig, bokstavligt talat, så jag får åka! Snacka om att ha något att jobba för.
Mycket mer lockande än hela må bra och se bra ut-grejen. Utan tvekan!
 
 
Ska jag bara komma igång också.. och spara pengar..
 
Heja mig :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Heja Alex! Klart du fixar det :-D

2013-01-22 @ 11:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0