2013-02-13

Så, nu har det inte blivit så mycket skrivande eller tränande de senaste dagarna. 
Har jobbat som stationschef så har haft andra tider och inte riktigt varken ork eller tid till det. Meen imorgon är jag ledig så idag har jag kört 40 min, känner redan träningsvärken återkomma igen (den hade inte riktigt lämnat magen sen träningen i helgen) :p
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, imorgon blir det mer träning. då har jag ingenting att skylla på!
 
Shant (kollega) tipsade mig om att vid Sätrabadet, som tydligen ska ligga här i närheten någonstans, har de träningsställningar i trä så på sommaren kan man träna ute och en fin skogsrunda som man kan springa (eller i mitt fall ta en rask promenad) i. Så det känns skönt och lite lockande faktiskt!
 
I övrigt så har jag två kommande begravningar, ena för min mosters man och den andra för.. ja.. min "plast" gammelmormor som gick bort häromdagen plus årsdagen för min saknade vän Sandra som gick bort i cancer förra året. Så kommande 1,5 veckor kommer bli rätt tunga men jag får försöka raska upp mig med något muntert.
 
 
 
Åh, kom på en sak jag måste lägga till! Jag hämtade mina nya glasögon igår! Jag är skitnöjd!
Shant och mamma tyckte de passade jättebra och Papas (annan kollega) märkte inte ens att jag hade de på mig så det måste vara positivt :)
Så, Tadaaaa - första officiella bilden på mig i glasögon :)
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Fina! =)

2013-02-14 @ 15:51:00
URL: http://vindingarnasland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0