2013-04-07

Har på två veckor gått upp 4 hg, en aning deprimerande men hey - det går. 
(trots att det snöar ute - iofs april men ändå :( )
 
Jag har ställt mig på crosstrainern nästan varje dag! igår och iförrgår blev det inget för ville inte ge mig själv träningsvärk med tanke på att vi var och bowlade igår :p men idag har jag stått igen ^^
 
I tisdags var jag på utbildning med jobbet och träffade en av mina gamla kollegor från Liljeholmen, var otroligt roligt och nyttigt för han övertalade mig sedan att promenera hem från Sätra.
Jag har hört att det ska vara jättelångt men det tog väl ca 10 min längre än om jag hade åkt till Skärholmen så där blev jag nöjd. Promenerade hem även i torsdags, tog en annan väg och kom närmare där jag bor men framför allt var det en skön promenad. Så den tänker jag ta minst en gång i veckan (troligtsvis de dagarna som jag har fridag efter) och sen i sommar kanske jag kan våga mig ut att gå lite längre när jag har ett hum om vart jag hamnar :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0