Onsdag

Okej så en liten uppdatering då.

Igår hade vi vårt första seminarium vilket var väldigt nervöst. Är fortfarande nervöst trots att jag redan har varit där.. Hoppas att det gick bra..

Blev hembjuden till en av tjejerna för att fira att vi var klara med det, skulle spela spel och lite sånt men jag somnade på soffan >.< två ggr dessutom. Tror jag börjar bli ytterligare lite likare mamma ;p

Idag väktes jag av arbetare som håller på att skruva ihop sin ställning utanför mig.
Lite jobbigt för drar jag isär gardinerna så ser de rakt in för de är i rätt höjd..
Ser dock att de håller på med nästa höjd nu så kanske slipper de om en stund :p

I övrigt så blir det en relativt lugnt dag.
Sas kommer imorgon :D <3
Så måste bara städa lite så det inte ser helt för jävligt ut när hon kommer :p


Nu, städdags då.



Shoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0