Tenta

Fick tillbaka resultaten på förra tentan idag.. Fail.
Aja får försöka plugga av mig arslet på gamla boken nästa vecka då eftersom omtentan är på lördag där den 28e.
Hade helst börjat redan idag nästan men det blir svårt.

Vi skulle nämligen egentligen haft tentan för denna kurs den 11 dec men blev framflyttad tills på tisdag.
Igår sa de att de blir hemtenta istället och att vi får tentan imorgon (läs idag) och har tills på tisdag på oss.
Egentligen klagar jag inte på det för har ju velat ha en hemtenta.
Men det faktum att boken som tentan är på har inte kommit än >.<
Så kan bli jäävligt svårt.
men de frågor jag han skumma igenom efter föreläsningen är sånna vi har gått igenom så förhoppningsvis klarar jag mig ifall om boken inte skulle hinna fram.


(Här är lite av varför jag tar avstånd från telefonen, har skeeta mkt att göra på denna kurs och vill försöka klara det på riktigt, utan omtentor och skit som innan)





Shoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0