Inte chockad

nej som sagt, verkligen inte chockad.
Hoffe hörde aldrig av sig igår och när jag väl messade honom sa han att han hade slutat men inte skulle komma för att hans mamma höll på att dö.
Det kan låta konstigt men jag hoppas att det är så och att det inte bara var ett sjukt och patetiskt försök för att komma undan att betala. MEN vill poängtera att jag verkligen inte hoppas att hon ska dö eller må dåligt.
Hoffe missförstod mig där och blev skitförbannad men förklarade för honom hur jag menade så han lugnade sig.
Sa ju inte så till honom men det jag sa missförstod han.
Sedan dess har jag itne hört ngnting från honom igen. Ska ringa honom imorgon och se om han svarar eller inte.

---------------------

Nu har jag lämnat tillbaka mitt mobila bredband också..
Mottagningen uppe i östersund var helt värdelös. På campus också och det är ju där jag kommer behöva det..
Blev lite bökigt dock när vi skulle lämna det. När vi köpte det så sa killen på OnOff i kungens kurva att det bara var att gå till närmaste onoff och lämna tillbaka det.
Så vi åkte till moraberg och pratade med Alexis. Han ringde till 3 och det visade sig att vi inte alls kunde lämna tillbaka det där utan var tvungna att åka tillbaka till kungens kurva och hoppas på att han där kunde lösa det annars hade jag itne kunnat göra mer än att ringa till 3 och felanmäla mottagningen och hoppas på att det skulle lösa sig..
Som tur var så var killen i kungens kurva smart. Han ljög sig blå när han ringde till 3 och sa att vi ville göra ett totalt återköp för att vi inte var nöjda, dator och hela alltihopa. Och då funkade det så bredbandet blev makulerat och vi fick ett nytt kvitto på bara dator, program och fodralet.
Så det slutade ju bra så. Vart dock lite stressigt för vi var klara på onoff ca 12.35 och min tunnelbana skulle gå ca 43 från skärholmen.. som tur var körde mamma mig hela vägen till mälarhöjden så jag hann med marginal :)

--------------------

Nu natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0