uppdatering.

tänkte att jag gör en liten uppdatering här nu när jag har tid.
Vi ska gå och hämta barn på dagis om en stund så då lär det bli livat i stugan.

Jag åt aldrig ngn frukost, kom aldrig så långt.
Hittade ett band som pappa har, som han och andra har filmat när jag och ante var små.
Det börjar med att jag, Linda S och ante är ute och leker, sedan cyklar jag och andra åker tojtoj.
Sedan är vi på Shan's kalas (är nog ingen som vet vem han är) och sedan mitt fem års kalas.
Först med massa kompisar, Tommy och hans syster, Linda S, Crille är där, Eija med.. Tobias (?) och föräldrar så klart.
Av ngn anledning bara mammor.. Sedan är peter där med johannes, gud vad liten och söt!
pappa och peter försöker spela hockeyspel och ska filma men en liten Alexandra ställer sig för ivägen och står sedan och petar på kameran och kollar in i den så tror nog man ser mer av mig än deras spel haha.
Sista momentet är nästa fem års kalas med farmor, farfar, roline, eva, stina, Linda, Johan och Pia.
De har filmat mig och Linda när vi står i köket och leker med barbie's och mitt nya "maskeradpalats"
Vi är jättesöta och har jätteroligt.
Galet egentligen att jag och Linda har varit vänner så länge som vi har och fortfarande är det och ännu hänger ihop.
Men roligt är det ju också utan tvekan. Inte alla som lyckas hålla i ngn så länge <3
Hoppas vi är vänner många år till :] <3

För att återgå till filmen så var det otroligt roligt att se sig själv så liten och söt.
Omkring skuttandes överallt och fortfarande en fungerande fantasi.
Ännu roligare var det att se Ante som ett och två åring, Johannes som är jämnårig med ante (kusin för den som inte vet).
Och självklart att se först Linda S som jag nu har tappat kontakten med men aldrig kommer glömma då det var hos henne jag sov dagen då morfar dog. Sedan Crille, också en människa man fortfarande känner men kanske inte träffar mer än på soft. Men ändå så har vi också hängt ihop i många år nu.
Och sist Linda <3

Förresten, när pappa kom hem från jobbet så vart det en liten paus i tittandet för pappa sa att vi skulle åka ngnstans.
Så vara tt snabbt byta om och sätta sig i bilen.
Vi hamnade i Haninge där vi först plockade upp Mats och sedan åkte till Haninge centrum och gick till Taco Bar :D
Jag menar, var senast i måndags jag sa till sas att jag ville dit för det var så länge sen.
Tajming ;D
Så mätt och glad är jag nu ^^


Och apporåpå ingenting, tror fan jag är okapabel att skriva ett kort inlägg.

Shoe.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Han stavar namnet Jean.... Bara så du vet!



Puss kram

2009-08-20 @ 22:10:18
Postat av: Alex

Jaha okej då.. :p

2009-08-21 @ 12:55:05
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0