Morgon.

God morgon världen.
Än så länge har jag väl varit upp ca en halvtimme så än känner jag att det är lite tugnt i ögonlocken men går la över snart.
Resten av dagen igår var relativt lugnt. Hittade ett spel på spela.nu där man skulle servera pingviner mat som jag helt fastande i, sedan lektes det lite med matilda och gustaf och så kollade vi på Morden i Midsommer.
Själv valde jag att avsluta kvällen med lite sound of music från iPoden innan jag sov. Orkade dock inte kolla klart hela så har väl lite att kolla ikväll också då :)

Idag vetefan vad jag ska göra däremot... Funderar på att ringa till hittegods och be kicki lägga mina pengar i ett paket så kan jag hämta de på lördag för orkar nog inte åka in dit idag. Inte själv iaf och när jag är hos pappa finns det inte dfrekt ngn att åka med..
Aja oavsett så måste jag börja med att äta ngt känner jag och sedan ska jag lite diskret leta efter pappas videofilmer och se om jag hittar Änglahund och Tom och Jerry Filmen. Två helt galet underbara barnfilmer <3
Vet att pappa ska ha den första och förhoppningsvis har han den andra också för varken eller har jag lyckats hitta till salu :(
Men nu ska jag leta!

Shoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0