2010-07-01

Det är många tankar som snurrar i mitt huvud just nu som jag försöker få rätsida på.
Vad känner jag? vad vill jag? vad vill inte jag? finns det ngt? bara massa  ????????????
Jag blir inte klok på det här, avskyr när saker inte är svart på vitt. Allt är såå mkt enklare då!

önskar lite att jag levt på 20-talet, då var det klara regler som gäller.
Eller ännu bättre, under Mr Darcy's tid.
Deet mina vänner hade varit naajs!

Jag vill ha en Mr Darcy. Eller Mr Big. Eller Mark.
Eller ngn som är precis så underbar och perfekt som den ädle riddaren på vit springare man målat upp i huvudet.
Karlarna här är för männskliga.
Ingen som lever upp.






Shoe.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sänk kraven...

2010-07-01 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0