Satans så varmt!

Är lite glad faktiskt att jag spenderar majoriteten av min tid med PDAmöten (vår jobb handdator) den här veckan så slipper jag springa på linjen och svettas som en gris..
Fast samtidigt lite tråkigt eftersom jag inte får träffa mina kvällkollegor utöver de som också är superusers som mig vilket är två och en är på semester..

Känns som att det går rätt bra på jobbet just nu, trivs med cheferna, kollegorna och blir fast anställd från och med måndag om jag minns rätt. inte helt fel.
samtidigt som allt med ksv rullar på har jag ju blivit super user för både kontanthanteringssystemet och PDA, så måste ju göra ngt rätt haha.
PDAgrejen är dock lite mer avancerad, mer vi måste kunna, lära oss så vi sedan kan utbilda alla andra, både chefer och ksv. Får se om jag vågar utbilda eller bara ska nöja mig med assistans..


Nej, måste röra mig till jobbet strax.





Shoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0