Vinlekar

Jajamensan.
Igår lekte vi vinlekar på studentplan och jag var faktiskt med den här gången även fast jag inte hade tänkt mig det när jag åkte dit. Men det var roligt, förutom allt vin och snurrande haha.
Jag vet inte hur det gick för mitt lag, följde inte med de till ABC-lokalen utan bestämde mig för att ta mig hem, men jag tror det gick bra för oss. Hoppas det för jag tycker vi var väldigt duktiga även fast vi låg sist under stor del av leken.

Det tog mig tjugo min att hitta cykeln igår.. och typ femtio min efter det var jag hemma..
Ledde cykeln över bron, ville inte riktigt cykla så nära vattnet när det snurrar i huvudet och blåser.
Men det gick relativt snabbt när jag väl komm över, lyckades sätta mig på cykeln och ta mig framåt.
Tog den längre vägen när man cyklar brevid radhusen istället för den becksvarta vägen jag vanligtsvis tar som går brevid älven men där hade jag nog kört ner så hade inte varit så smart.

nej nu tänker jag nog gå och äta lite frukost, börjar bli hungrig.



Shoe.

Kommentarer
Postat av: Uppdragmamma

Alex då ;-) det är en sjö inte en älv...

Kul att du verkar trivas så bra där i studentlängan :-D

2009-09-10 @ 14:22:06
URL: http://uppdragmamma.blogg.se/
Postat av: Alex

Äsch då.. vatten då :p

2009-09-11 @ 17:05:11
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0