Östersund

Så jag kanske ska ta och skriva lite nu då när jag faktiskt har lite tid att skriva på :)

Veckan har gått bra, än så länge har vi haft två föreläsningar.
De var bra och intressanta så det bådar gott för framtiden ;p
Nollningen tycker jag också har varit rätt bra faktiskt trots att jag inte har varit med på allt eftersom jag har haft lite att fixa hemma :) Jag har varit på plats vid alla lekar och sånt, visserligen tittat på för jag har inte riktigt velat delta i alla öllekar och sånt.. Men har varit roligt ändå ^^
En del av nollningen har bestått av vackra pannband med programfärgen, vi är lila, och en flagga som alla ska hålla koll på och försöka sno av varandra och tagga de för poäng.

Idag har vi haft flottrace mellan alla nollor.
De var tre startheat, fyra lag i varje med tio sek emellan. Vi turare startade i heat två men kom trea ändå så vi var riktigt duktiga :D Eller aah, Fredrik, Fredrik, Henke och Karin var jäkligt duktiga för de var de som paddlade flotten så tjusigt och bra trots att de blev anfallna med ägg, olja och tonfisk. Så det var starkt jobbat!

okej, lägenheten då..
Den var större än jag trodde och jag gillar den.
Svårt att beskriva den.. men tänkte att jag ska fota den lite sen när jag har fått i ordning allt så det inte är så stökigt.

Aja men nu tänker jag ta och kolla klart på sabrina och sedan plocka lite i lägenheten.

Tills nästa gång!


Shoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0