Göd Mörgön

Mörgön världen, som de säger i kalles reklamen.

Nu är jag precis nyvaken, usch vill inte -_-
Igår ägnade jag dagen åt att fortsätta städa. Tog och rensade ut bland mina kläder så det tog ju hela dagen typ.
Men nu är det rensat iaf och det är ju bra det, tar lite mindre plats då.
Sadisten kom hit igår också. Hon satt och tittade på när jag städade lite, packade bland annat om mina smyckeskrin så jag kan ta med mig det lilla i trä istället för den stoora blåa, gick ut med lite sopor och sådär.

Fick också hämta ett paket som mamma beställt. En kokbok till mig, en sådan som jag vill ha :D
Det är små skillnader med den mamma har, min är inbunden och första upplagan och mammas är pocket och andra men de är ändå bra :) :D Tack mamma <3

Men nu borde jag väl äta lite frukost så jag kan fortsätta städa sen -_-
Borde ta med ner till verkstaden också och hämta min cykel :/
Aja det är ett senare problem

Shoe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0