Utamad igen

Jag har blivit utmanad av Mamma, bobosen.blogg.se... 
Så här kommer svaren

1.Vilken mat äter du ofta?
nudlar..

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Beror på vems kalas det är

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
datorn, lite svårt att blogga annars? men sitter väl mest hemma när jag väl kommer ihåg att skriva ngt


4. Köper du ofta Triss ?

Relativt, hoppas ju förgäves efter storvinsten haha


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
Jag tycker alla har varit lika bra, fast säger som mamma, Tunisien eftersom det var där jag var sist och de var väldigt trevliga där

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
när jag väl tittar så är det väl en blandning av trean och femman. hade jag haft hallmark hade det nog varit den

Jag utmanar följande personer: 

miku och mian..

Så här gör ni som blivit utmanade:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Jag har svarat nu.

2008-09-06 @ 16:48:54
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Mian

Nu har jag svarat på utmaningen :P

2008-09-06 @ 17:13:21
URL: http://alise89.blogg.se/
Postat av: Mian

Du är utmanad, kolla mig blogg ;)

2008-11-06 @ 23:48:38
URL: http://alise89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0