Smått deprimerad

Av ngn konstig anledning så känner jag mig smått deprimerad just nu. Jag har ingen aning och varför vilket nästan gör att jag känner mig lite extra smått deprimerad..
Sitter iaf och lyssnar på lite disneyklassiker just nu, så där innan man ska gå och sova. Klassikerna hjälper inte heller till direkt.. Ni vet, en helt ny värld, instrumental skönheten och odjuret och typ lilla sjöjungfrun med ta en kyss... osv osv.
Jag är iaf lite stolt över mig själv när jag sitter här och vältrar i disneysånger. Jag har berättat för Sture för er som inte redan har fått veta det. Tror alla vet iofs.. Skönt är det iaf.  :]

Imorgon kanske jag ska ut på krogen förresten, kom jag på nu. Tetris ska gå ut med sina polare eftersom han drar ut i lumpen nu jue. Så imorgon blir typ en 'alla-på-en-gång' träff eller vad man ska kalla det..
Kul blir det nog. Har inte bestämt mig helt på om jag ska följa med eller inte bara. Ska ju jobba så jag är inte hemma förrän fem och plus att jag vill följa med mamma till den dära nya affären hon pratade om.. Måste ha en ny jacka. Så allt beror på när de ska gå ut och om Doris kan stå ut med att komma senare eventuellt. Vill ju kunna byta om och allt sånt där. Vill ju inte direkt göra det imorgon kl. 7 på morgonen för att jag inte hinner senare.. *usch* Iaf, om jag följer med så lär det bli sketa kul. Dels så får man ju träffa Tetris igen, honom har jag inte pratat med "irl" sen studenten. Sen lär man ju få träffa Martin igen, honom har jag inte sett sen vår studentskiva för jag vill minnas att han inte var med på slutskivan.. Och har man riktigt tur så kanske en viss David ska följa med ut :P Tror ju det är lika sannolikt som att Sture skulle hoppa förbi och följa med ut så.

Jaja. nu vart det ett långt inlägg om typ ingenting hära..
Nu ska jag sova iaf. Natti på er folket och dröm inga mardrömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0