uppdatering

Nu har det hänt en massa här igen och eftersom jag jobbar så har jag inte haft tid att uppdatera bloggen.
jag är för slut när jag kommer hem :( *tråk*
Men sen i söndags så har jag jobbat i veckan och ante började ju förra veckan, han är riktigt duktig faktiskt :)
Sedan på kvällarna så har jag varit ute och fotat eller kollat på tv :)

I helgen så tog jag doris och ante bussen ut till stavsnäs efter jobbet. var riktigt kul, men tyvärr vart det ju inge nattbad den här gången. Vi var för trötta för det :( Vi tar det nästa gång istället :D

Idag så har jag varit ledig eftersom jag ska jobba på lördag och får inte jobba sex dagar i veckan för då går jag på övertid och kostar Veolia pengar - ve och fasa. Men det har varit skönt. förutom att jag har haft hand om en hund som är dålig i magen och en annan som har spytt - visserligen bara en gång men måste ju ändå hålla koll på na liksom.
Precis när jag skulle äta så ringde matte också. Han ville ses och snacka lite :) och det gjorde vi. Passade på att ta lite nya kort på han också, riktigt stilig den pojken :) och grattis i förskott! Han och Tessan har den 29 Juli varit tillsammans i 2 och ett halvt år! Det är starkt! :D
Grattis :)

Nu ska jag snart sova. eller jag ska sova. ska upp tidigt imorgon, ska upp tidigt hela veckan :(
Jaja, får se vad som händer imorgon. Om det blir softa här eller om det blir ngt av att tona rutorna på mattes "lånebil" :P

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0