dålig jag är

Gud vad jag är dålig på att skriva här. Jaja, jag fortsätter skylla på jobbet ^^
men nu är det sista veckan iaf och sedan återgår jag till mina lördagar :) Ska bli lite skönt och komma in i gamla rutten igen.

På lördag ska vi till grönan. Än så länge är det bara jag, sas och johanna som ska åka men får se om jag lyckas ragga upp ngn mer :) The Pooooodles ska spela på sommarkrysset :D:D:D *älska*

Och nästa vecka, då, då ska jag på kryssning till Tallin. ^^ Känns som om hela släkten ska med, vilket nästan är sant.. Ska åka med pappa, åsa, ante och gustaf. Peter, jakob och johannes och så självklart farmor. Jag fick farmor till hyttkompis också.. ^^
 
Jaja får se när jag kommer på att jag har glömt att skriva här nästa gång :P

Kommentarer
Postat av: Mian

Nu har du den ;) =P

2007-07-25 @ 20:07:34
Postat av: Anonym

funkade inte :P
alise89.blogg.se

2007-07-25 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0