2013-09-09

Nu är jag i fullgång igen! 
Det känns rätt bra faktiskt, har som sagt sällskap denna gång :) 
Hela första veckan är noga planerad med mat som jag i vanliga fall aldrig hade valt att testa, men ibland får man offra sig. Förhoppningsvis är något av det tillräckligt ätbart för att laga igen! :) 
Pedometern går varm den med, fiffig uppfinning det där. Speciellt att man kan lägga in alla sina uppgifter så räknar den automatiskt ut mina antal steg och hur många poäng jag tjänat utöver dom :)

På söndag ska vi dessutom gå Iform-loppet. Ska bli kul och lite spännande, är det roligt kanske man kan satsa på något längre än 5 km nästa gång och även i framtiden springa det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0